Wednesday, January 19, 2011

Bun Butter Kaya-Kluang Rail Coffee

Sampai Kluang dalam pukul 2 lebih kot ke 3 lebih.. haihh lupa dah.. makan dulu, makan nasik ayam, arghhhh stress betol aku datang jejaoh makan nasik ayam.. hahaha.. benonya suami nak cepat.. Ambil gambar air jek, nama air nih air limau diet katanya, air limau campor asam boi tuh, nama jek beza pon..


Petang suami g keroje, saya dok dalam kereta, habis kerja, tompang bermalam dirumah saudara suami, esoknya pepagi kami keluar untuk breakfast disini *takde le pagi, nak dekat kol doblas le juga* kekeke...


Saya order ayer kopi susu, suami milo dan Peygord kopi o, suami suruh saya merasa milo dia, iskhh tak tau nak gambarkan macamana sedap dia, dia kaw tapi tak manis, tak pahit, perghhh balance dan sedap giler!! tu milo, belom masok kopi, ahaha.. ehh saya tak pandai minom kopi benarnya, jadi tak tau le macam mana kaw tak kaw rasa sesebuah minuman berunsurkan kopi.. yang saya tau, sedap!

Order roti bun bakar butter kaya, mampos order saya sama Peygord sampai 3 kali round, oh ya sebelom tuh dah makan nasik lemak sebungkos, rasa adalah tak sedap.. ehehehe, mi siam yang juga dikenali sebagai bihun, jangan terpedaya ye kawan-kawan.. orang Singapore ke orang Johor memang panggil mi siam, lupa dah aku, tapi memang tau dah mi siam tuh bihun..


Masa nih suami takde dah, hilang keseberang landasan keretapi sebelah sana, sebok mengambil gambar, suami bukan pemakan sangat orangnya, arghhh kowser amik-amik gambar, baik aku makan, itu kata isterinya pula *tengok le badan khenn*


Nah, bagi sesapa yang nak pergi, ada waktu-waktu dia, pagi pukul 7 pagi sampai 12 tengahari, pastu petang bukak balik pukul 2.30 petang ke 6 petang hari Khamis tutup. Masa haritu pon dah nak tutop pukol doblas dah, ada orang datang, tak tau lah dari mana, kesian juga, datang jaoh-jaoh nak merasa roti bakar yang dibakar dengan arang kan..

oowhh ada juga pau sambal, cuma takde rezeki saya haritu, pau dah habis.. uhuhuhu..

No comments: