Tuesday, March 16, 2010

Suami saya Sweet mcm Roti Ceklat Sweeties

Suami saya sangat sweet macam roti ceklat Sweeties.. Korang tau tak roti ceklat Sweeties tu?. Sedapnya.. jarang sangat nak dapat roti ni dah.. Eh nak citer pasal Cik Lelabah saya yang sangat sweet benonya.. Biasalah saya kalau bab makan mulalah melalut.. hahahaha

Cik Lelabah saya 2 3 menjak ni memang agak busy, saya pon busy jua, agak tak berapa kesah benarnya, semalam tengok dia buat album kawen, kelmarin jua kelmarin dulu, haihh.. Kalau cuti pun saya buat hal saya sendiri, buat kerja rumah, layan DVD pon sorang-sorang, tapi saya tak kesah, as long as Cik Lelabah ada kat rumah.. Malam kelmarin, lepas tengok dia buat kerja sekejap, saya pon masok bilik, bila dah masuk bilik duduk termenung, tak tau nak buat mende, tetibe dia datang tanya "awak boring ya?" jom lah kita tengok DVD.. lerrr.. sumpah tak boring pon.. hahaha.. Suami saya bukan seorang yang romantik tetiba cakap macam tu, seronok juga saya (okeh sila muntah ramai2 depan PC, gaya macam saya seorang punya laki ya?) hahaha..

Oklah nak cakap suami saya sweet macam bun ceklat "Sweeties" jek..





No comments: