Friday, March 12, 2010

Taman Botani & PD


Salam semua.. (feeling2 ramai le konon org baca blog ako.. kahkah)

Dok bukak-bukak thumbdrive tadi ternampak lak gegambar p Putrajaya haritu.. Actually pergi Putrajaya sebab ada photoshoot dengan Kak Jel & family for her 15th anniversary.. wow!! Sebenarnya berani nak blog benda ni sebab ini adalah kali pertama saya membuat marketing.. ahahaha.. giler ah.. Cik Lelabah serah segalanya kat saya, cuma tang harga of course kena refer ke dia.. seronok juga buat kerja nih, client tanya opinion tentang theme, what should wear etc etc, seronok sangat-sangat, sangat senang deal dengan Kak Jel & thanks to Kak Jel & Abg Z sebab mempercayai kami..

Seawal 9 pagi dah sampai sana, dok usha tempat, end up pilih Taman Botani.. start pon dah lambat sebab ada masalah yang tak dapat nak dielakkan, pukol 11.45pg baru mula, wahh matahari dah terpacak atas kepala, panas giler hari tu.. Saya sampai pening menahan panas..








Sementara menunggu Kak Jel & family sampai, saya dengan rela hati haruslah menggedik-gedik disitu.. ekeke.. sat lagi tak buleh nak over dah, mau Kak Jel ketok paler saya.. ekeke.. ampon kak.. Kasihan juga Kak Jel & family, panas berdentum haritu.. adala dalam sejam dua ambil gambar kami break jap untuk makan, Abg Z belanja makan kat Shang Ri La Putrajaya.. sedap giler, tak pernah rasa pergi hotel, makanan sedap belaka.. nak nak dessert (peminat tegar dessert), giler ah.. Tapi yang beriya makan adalah saya dan Abg Fadil, mujo ada Abg Fadil, ada gang harapkan Cik Lelabah, ntah.. kalau buat koje dia tak bape nak ade selera makan.. kekeke






Habis dah citer Putrajaya, tu tengok muka suka dapat makan, hahaha, ade jugak muka tengah tido, tapi upload kat facebook je, takmau le kat sini.. hahaha.. Lepas makan Cik Lelabah & Abg Fadil meneruskan kerja-kerja mereka sementara saya memang rasa dah weng.. tak tahulah samada panas sangat atau terlebih makan, hahaha.. lepas tu break sekejap (owhh dapatlah saya tidur sekejap) petang macam tu keluar semula untuk seisi bergambar lagi, semuanya selesai jam 8.00 malam.. perghhh.. penat giler..

Next weeknya kami ke PD pulak untuk seisi bergambar lagi bersama family Kak Jel, tepi pantai gitu... Giler le jammed, hoihhh, serik (gaya ako bawak kete) hahaha..

Tak lalu lak tengok PD ramai-ramai gitu, tapi biasalah cuti Tahun Baru Cina, cuti pun lama, semua ambil kesempatan bawa keluarga bercutilah..

Kat PD saya tak bergambar sangat, maka semua orang tak perlu muntah darah untuk tengok gambar-gambar saya ye.. hahaha..

Ini ada sekeping dua gambar Kak Jel & Family, thanks Kak kerana sudi bekerjasama dengan kami, seronok bekerja dengan akak.. Terima kasih juga buat Abg Z yang sudi belanja kami makan.. nyum nyum..












*** 4 keping gambar-gambar besar diatas adalah di"curik" dari sini.
*** Oh ye gambar 2 orang kanak-kanak riang yang bermain pasir ini bukanlah anak-anak Kak Jel.. (mati le kene lempang lagi, ampon kak) hahaha


Sampai jumpa lagi..


No comments: