Tuesday, November 4, 2008

Sepetang Bersama Lana, Mummy & Daddy Lana



Hari Rabu lepas Lana datang rumah. Suka sangat dapat tau Lana nak datang. Orang jaoh punya pasal, sanggup ni.. Dalam hati berdebar-debar gak, almaklum le rumah kita kecik, serba kekurangan, sangat segan, takot tak selesa ke bagai..

Lana bertolak dari Pahang sampai PJ check in hotel pukol 5.30pm gitu, haihh, ako dalam cab, terkocoh² nak balik nak sediakan apa yang patot.

Pukol 8.45pm sampai le deme 3 beranak, huhuhu... Syerah bagi bird kat saya, bird puyoh salai, 3 ekor, kuih tat yang sangat sedap.. tinggal sikit dah tat tu, sayang nak makan.. sedap Syerah oii..

Terima kaseh daun keladi buat Syerah, Bang Senol dan Lana kerana sudi singgah di teratak burok kami ini, harap jangan serik untuk singgah lagi ok. Sangat² gembira menerima kedatangan korang.. Harap selesa lah ya. Apa yang terlebih dan terkurang harap la maafkan... Aunty tak sabo nak tunggu Lana datang lagi...

4 comments:

masviona said...

puyuh salai?????gimana agaknya rasanya yer...saya baru2 nak start makan burung...dulu2 tak suka ..skrang ni je baru rasa mcm leh terima dek anak takak ku ini...nway puyuh salai..sedap ke?

bulan said...

salam masviona.. sedap je, mcm rasa ayam jugak.. huhuhuhu.. terailah...

WifeAbg Isnol said...

sy kalau boleh hari2 nak makan burung.tp tu la.dpt makan 2 hari sekali jer.tu pon begantung pada burung tu ok ke tak..ahahhaha :P

bulan said...

astagaaaaaaaaaaaaaaaaa... syerah oiiii apa nk jadik nih? sedap burong puyoh.. kekekke