Monday, August 11, 2008

11.08.2008 - 2 Tahon Dah Kawen

Pejam celik, pejam celik dah 2 taon kawen. Sebak sekejap, tak sangka walaupon usia perkahwinan belum cukop matang, namun ako merasakan banyakkkkk liku² yang ako telah hadapi.. Seawal usia perkahwinan yang baru nak mencapai manisnya itu, banyak sangat kisah pahit yang ako telah lalui.. Terima kasih kawan² yang sudi menyokong ako..

Masih terbayang lagi kelam kabutnya ako waktu itu, giler betol, dah le adik badik tak ramai.. huwaaaa.. Kad kawen yang di design oleh Cik Lelabah sendiri.. huhuhuh.. sangat suka, tapi ada yang tak suka, dah nak 2 minggu kawen baru dapat kad.. adoiyaiii... orang laki seme gitu ek? huh..

Masih terngiang sore AJ nalipon ako, nak pos Bunga Pegang.. huhuhu.. Warna ceklat kat bawah tu.. cantik tak?. Dia buat khas untuk ako.. mekaseh AJ.. Ako tengah buat pe ek malam tu?. Tak tau le tengah buat pe, tapi Cik Lelabah dok ngambek bunga tu kat Pudu.. huhuhuhu...

Kepada Cik Lelabah, terima kasih kerana sudi menerima saya seadanya saya, walaupon saya samseng, kaki pukol, gangster, tapi awak tetap sayang kat saya.. Mekaseh ya.. kahkahkah.. (kawan², mari montah depan PC, MAC dan sewaktu dengannya.. ekekeke)

Ok series series..
Terima kaseh kerana maseh lagi sudi berada disisi saya.. muahhhh.. i lebiu.. ekekeke...





Nota Tapak Kaki : Ako rasa dalam banyak² tangan yang Cik Lelabah pernah amek gambar, tangan ako jugak paling lawa.. kahkahkahkah.. sila sila jangan malu², montah lagi depan PC. Ako gurau jek.. huhuhuh.. nak ngobat hati yang sangat² luka.. ako kiciva va va va.. uhukk...

10 comments:

tnihartini said...

hepi aniberseri bulan oit... ako ingt bulan lapan.. tp baper ari bulan teman luper.... moga2 ko ngn ujang kekal selamanyer.. dikurniakan anak2 yg comel.....

tnihartini said...

epi eniberseri bulan & ujang... semoga perkahwinan korang kekal bahagia... & dikurniakan anak2 yg comel....ako ingt bulan 8 jer.. tp x ingt baper haribulan...

cikmak said...

hepi anniversary 2 cik lelabah & cik puan bulan. kejap jek dh 2 taon kan...alhamdulillah...at least ade gak gambor kawen nk tunjuk kt kengkwn. kalu cam cikmak ni...nk tunjukkan hape?touching....kuii..kui..kui..my pray to both of u ...always hepi,morah rezeki and dirahmati allah swt.

atasnamacinta said...

kak tini ~ huhuhuhu... mekaseh ok.. sebakk...

cikmak ~ tengkiu tengkiu my pren.. jgn le kabo gitu cikmak, sampai suatu masa adalah tu.. kami tetapkan doakan cikmak jugak..

Syerah Mummy Lana said...

lan..epi enibeseri lan.giler ar.cantik gmbo ko edit oi.iskk.bunga tgn kak aj kasik ko tu lawa oi.pandai dia.tu ntah2 senyap2 gi belajo jadik mak andam pe dia tu.ekekekke.

lan..sejak bila ko jadik samseng n kaki pukol..ko tu sopan n ayu jerk.hahahaha:P

atasnamacinta said...

syerah ~ nak ako carot kat sini ke? kahkahkah... kat ym jek boleh carot ek.. oiiii, hanya laki saya jek yang tau saya samseng ke idak occay.. kekekeke...

edit waklu.. jgn le kabo edit, buat gelak dek org.. ekekekeke...

Ninie said...

happy belated annivesary too..semoga bebahagia forever n ever..i punya today hihihi..

s2m3r said...

teringat lagik waktu bulan kawin..iLa bersalinkan alieyah.....masa tu ingat kad raya..rupanya kad jempotan..en adha siap bawak kat sepital sbb puan iLa nak tgk gak kad kawin si puan lelabah nieH..tapi nak buat cam mana kan.....dah nama pun baru bersalin..tak dapat datang......
anyway..walaupun terlambat.....iLa doakan awak bahagia sehingga ke akhir hayat.....moga cepat dikurniakan cahayamata..aminnnnnn

bulan said...

hai ninie.. thanks. kekeke.. hepi belated anibersari too.. huhuhuh

kak ila ~ huhuhu.. mekaseh kak.. haah igt lagi masa tu akak bersalinkan alieyah.. nk buat cmna ek.. uhukkkk... apa² pon thanks kak.. moga masen mulot akak. aminnnnnnnnn...

CatlinaFly said...

samelah kite..sy pun kawen dah 2 tahun..suke gmbr kawen tu..chanteekk...