Sunday, August 10, 2008

Lagi Cari Pasal - Penang

Lagi cerita di Penang... Malam pegi Penang tu Yan buatkan ako bubor somsom, tapi memandangkan ako semikin, Cik Lelabah pulak tak ikot, maka tak daya nak ngambek gambo.. Tapi sangat syahdu.. huhuhu.. Mekaseh Yan.

Kat bawah ni pulak Syerah kasik ako sempena besday katanya.. dia cakap "ako harap ko suka".. huhuhu.. mekaseh Syerah, suka sangat²...

Kat bawah lagi satu pon Syerah kasik jugak, mula²nya kirim, nak beli, tapi dia takmoh doit, dia siap ugut kat Yan, kalo bayo jugak putos kawan.. kojaqqq!!!

Sedih benonya Cik Lelabah tak ikot sama.. huhuhu.. orang lain makan doyan, kasik bini memasing rasa, ako? Takkan muka selamba nak pegi belakang lepak sekali dengan kaom lelaki, bersila panggung nak makan doyan kan?. Uhukkk... Naseb baik ada Sepol (asben Yan).. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa... giler tacing, dok kasik ako rasa doyan best.. kekekek....

Mekaseh buat semua ya.. next time, Langkawiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!


5 comments:

Ninie said...

bestnya g penang...line clear...
yg kain rama2 tu kain buat baju ke? cantiknya

MamaFaMi said...

Present pun semua warna merah jambu ek? So sweet!

atasnamacinta said...

ninie ~ hai ninie.. haah mmg best p ngan kwn².. kekeke.. kain buat baju ninie... thanks..

mamafami ~ huwaaaaa... mamafami singgah blog kita.. huhuhuu.. thanks mama.. kekeke.. diaorg ni igt saya ni penggemar kaler pink agaknya.. kekekeke...

Syerah Mummy Lana said...

giler tol buh kat blog.isk.segan aku oi.ekekkeke.lann,cpt le tmph baju.jgn le bat baju long piah hok slalu masak kari tu.kot le sayang bebeno kan..ekekeke:P

atasnamacinta said...

syerah ~ tuihh.. ekekeke.. xtau nak bat baju apa.. sayang le, simpan je boleh kah? ekeekke..