Monday, October 20, 2008

Salam Hari Raya



Orang semua dah nak habis raya, ako baru sebok nak mohon maaf. Maklum ler, coti dah lama 2 minggu, masuk keje udah demam seminggu, ako pelik betol, time coti tu idak le pulak nak sakit ke apa, udah masok keje lak sakit, udah gaya anak buah ako, Adila.. ekekeke..

Dikesempatan ini ingin ako ucapkan Salam Hari Raya dan Maaf Zahir Batin buat semua yang mengenali ako, yang mana pernah bersua atau tidak, moga persahabatan yang terjalin kekal selamanya..

4 comments:

~Eila @ Along~ said...

bulan..walaupun dah nak masuk raya minggu ke3..tp raya sebulan..no hal le lewat ke cepat..asalkan beraya..hehe..salam lebaran jugak..maap zahir batin ye!neway..lawonye pic raya ko..

bOnda said...

salam aidilfitri bulan!
kita geng PCM gak tapi jarang2 jek dapat masuk..nway, suka gambau u & your hubby..rOmantik gitew..

bulan said...

eila ~ mekaseh eila.. kekeke.. sama² le kita ye eila

bonda ~ hai bonda.. kat PCM pakai nick apa ye? kekeke... salam kenal²salam hari raya jugak buat bonda

Patik Tengku Putera said...

hhmm,leh tau kak, gambar kak kat sawah ni sape yg snap ek?

ke ada edit skit2 bground dia?
mcam ada stail lah..:)