Tuesday, March 3, 2009

PD

2.2.09, g PD.. yeay.. benonye Cik Lelabah nak p berdua je sama Abg Padil, tapi oleh kerana ako gedik, ako nak follow gak.. kekeke

Dan disebabkan kegedikan ako yang sangat luar biasa, ako seolah-olah terkena balasan tuhan. Ako fikirkan pergi PD untuk bercanda dipantai, rupa-rupanya ako dikerah naik bukit setelah sampai ke Tanjung apa ntah.. yang ade rumah api tu.. ako edit nih, baru sat tadi ako tulis Tanjung Harapan.. kahkahkah.. sengal, baru 10 minit berjalan, ako dah rasa hembusan nafas ako macam kuda kayu dah bunyiknya.. giler pancit.
(Hapdet : Tanjung Tuan - Yan kasitau tadik.. kekeke)

Agak-agak dalam setengah jam jugak lah nak naik ke rumah api tuh.. perghhh.. sampai jugak ako yang gemok ni kat atas..



Muka boring.. kekeke.. masa ni Cik Lelabah tengah mengintai burong kat cecelah semak nih.. haihhh.. di dalam hati saya "gedik betoi, tu le nak ikot lagi orang lelaki lagi.." kekeke...


Ni ntah pokok apa ke nama ntah, idak le pulak ako bawak pen ke, buku note ke, nak buat catatan kan, kira cam ala-ala lawatan sambil belajar kaedahnya... tekstur pokok tu cantik..

Ni baru sampai dari menuruni bukit dalam utan nuh, penemuan Abg Padil.. haihhh.. turun ok lagi, nak naik, Ya Allah Ya Tuhanku, rasa cam nak buat tobat nasuha jek, giler tol banyak dosa, kekeke.. sempot hoihhh...

Ikan dugong terlepas.. kekekeke

Poyo laki ako soh ako posing gini, huh!!!

Haihhh.. ni muka baru bangun tido, kekeke.. ntah kat mana ntah nih, kat area PD le gak.. best gak sini, ade jembatan..


Tu payong jumpa bawah jembatan, Abg Padil yang jumpa.. kekeke..

Aksi diatas ni saya tujukan khas buat Kak Dew diatas terlampau minatnya beliau dengan Band HUJAN.. iskhh

Sekian terima kasih, kalau diajak, nak le pegi lagi, ako rasa cam ako kuros sikit pas turun naik bukit haritu, tapi dah gemok le balik, tak eksesais.. kekeke.. Juih bibir laki saya bila saya kabo macam tuh.. ellehhh.. dengki le tuh.. kekeke...

Takde le gambar lain, gambar ako je lah yang syok sendiri, suka ati ako lerkan.. kekeke..

8 comments:

Yusrie said...

goh tidakkkkkkkkkkkkkkkk...nape la nama haku gak yang menjadi mangsa bila hujan huhuhuhuhu....
apa pon haku percaya lemak ko hilang 2.5 kilo selepas pembakaran kalori yang melampau ketika panjat bukut tuh hahahahahah

Sebi@Murnie said...

Dasar gedik memang begini.....huh..malas dah nak nasehat akak aku sorang ni......
gedik ke hulu gedik ke hilir....

miloais said...

wakakakaka

posing gediks kekdahnya dak pink nih...

ye... naik le selau bukit2 itew
musti kurus cekeding lepas itew!

hik hik hik

einotz said...

lawo ler ...ko tetep menjadi pojaan ati ku eheheh

shiemz said...

Sangat shantek itu gamba bulan... sambil berhoneymoon sambil bersoting2... Long time x sembang sama bolan... :D

NUR ZIHAN NASZERI said...

ni da kalah model 4.50rm neh!

no no nooooooo

eiseai said...

mcm mary poppins lah plak gambar tak nampak muka tu :)

s2m3r said...

naper tibe2 saya amat jeles...huwaaaaaaaaaaaaaaaa