Thursday, November 8, 2012

Cerita Melayu

Teringin nak tengok wayang, sudah lama sangat rasanya tak tengok wayang.. 

Minggu lepas, suami banyak menghabiskan masa diluar kerana kerja, jadinya berseorangan dirumah mulalah datang idea-idea tak bijak dari kepala otak! 

Gatal tangan menekan channel 480 untuk melanggan Aku Terima Nikahnya. Kalau saya kata sampah rasanya ada tak orang pakat baling telor busuk kat saya?. 

Saya tak pandai nak review, saya tak pandai nak bercerita, ini cuma pendapat peribadi.. Aksi intim yang sangat melampau pada pendapat saya yang kampung.com ini. 

Tolong hormat perasaan perempuan lain yang bergelar isteri! Plot dan cerita itu cerita lain, saya bukan producer 'langit bewalna bilu, selamat pengantin balu' ;p ahaks

Tapi baju heroinnya cantik-cantik!! hatta baju tidur sekalipun! cis!! Dan heronya.. alahai.. saya memang lebih suka dia dari Abg Eren, macho kot! tapi lepas tengok cerita ni, alahai berkeping keping hatiku hancur luka kekdahnya... Tolonglah jaga perasaan isteri ye bang.. kasihan isteri dirumah.. ok cukup cerita kekampongan.com saya disitu!

Cerita kedua, Untuk 3 Hari, saya tengok cerita ni sebab saya ada novel dia, jalan cerita pon biasa-biasa je, tapi biasalah Afdlin Shauki haruslah selitkan unsur-unsur lawak dia tuh.. 

Cerita ketiga Hantu Kapcai, ke hantu rempit, ntah.. tak ingat.. alahai.. saya tak tahu kenapa kurang bijaknya saya minggu lepas..

Cerita-cerita kat Malaysia ni tolonglah, makin banyak cerita makin mengarut jadinya!

Tengah tunggu cerita dari Abang Mamat Khalid, iye cerita tak logic, tak masuk akal, bla bla bla..

Tapi Abang Mamat sinikal.. saya suka!!


No comments: