Thursday, February 14, 2013

Saya Cedera

Minggu lepas, saya ke Terengganu
menghadiri perkahwinan seorang.. apa ye.. dia teman kepada suami sebenarnya
tapi saya menganggap beliau seperti abang :)

Sehari sebelum ke Terengganu kaki terpeleot depan H&M
banyak juga kereta berhenti kerana lampu merah
pasti ramai mata-mata yang nampak buah nangka ini jatuh
pasti juga ada yang tersenyum mungkin tak kurang ada yang gelak!!!
cis! itu kemungkinan sahaja, tak baik bersangka buruk kan..

agaknya ramai yang bersimpati..
kita selalu judge orang.. kan?

Pengakhiran hari, pergi ke klinik untuk mendapatkan rawatan
Doktor tak berani nak berbuat apa-apa kerana kaki dah bengkak
buat surat untuk ke Gleneagles Hospitaluntuk rawatan susulan
hati berdebar-debar, harap-harap takdelah retak atau patah

Pertama kali dalam hidup naik wheel chair
Lepas x-ray, alhamdulillah takde apa-apa

Yeayyy! buleh le ke Terengganu!

Terengganu yang cantik buat saya jatuh cinta
mesti pergi lagi lain kali!

** kaki masih berdengkut lagi.. takut nak pergi berurut :(


 

2 comments:

saya tak tipu!!nina the mummy said...

hahaha!!gi wedding fadil kan!jumpe nuha kan!what a small world kan....moga cepat sembuh..

Pinkjambu said...

iyeeeeee kakak! what a small world!! kikikiki

terima kasih kerana mendoakan!

iye wedding fadil dan bercamwhore dengan nuha! kikikiki