Friday, March 1, 2013

Pilihan

I've been told by someone
' Kak, you have a choice.. to scold or not to scold'

Dua tiga harini gelak je, walaupon memang busy gila, gelak tetap gelak..
Bila seseorang yang berpangkat adik mampu menjentik perasaan kita..
mampu membuatkan kita berfikir..

Ceritanya simple, tak perlu marah-marah

Supplier kalau tak marah, tak bergerak, kerja saya akan tersangkot ditengah jalan..

Jadi saya memilih untuk 'scold'
Sebenarnya saya tak marah, suara saya besar, saya cakap laju, nampak macam marah,tetapi tidak,
peel saya kalau marah, saya lebih suka berdiam diri..

Selepas saya membebel-bebel itu lah seorang yang berpangkat adik tadi mengeluarkan statement diatas..
Saya seperti biasa gelak-gelak,
2 3 hari kami menggunakan perkataan 'you have a choice'
Pantang silap sedikit, itulah perkataan yang akan keluar dari mulut kami

Siap dengan BBM status!
Bos siap tanya, apa korang 3 orang nih? tak faham nih.. hihihi

Tetapi kita memang ada pilihan kan?










No comments: