Tuesday, March 5, 2013

Rock Oo

Tak dapat tengok Hantu Kak Limah 2
Pujuk diri sendiri dengan menonton Rock Oo

Biasalah Mamat Khalid
Siapa peminat beliau tentunya faham bagaimana lawak yang beliau sampaikan

Setakat dalam panggung kau sorang-sorang jah gelak gaya nak runtuh panggung
itu perkara biasa..

Tak semua faham apa yang Abang Mamat faham..
Kalau anda peminat beliau
Saya rasa anda dah pun menontonnya!

 Amacam?

Sangat suka suasana dizaman itu
Props, perghh!!
Mana amik kasut Aliph banyak-banyak tuh?

Saya pasti abang-abang mat rock dizaman itu yang sekarang ini masih berambut panjang,
mahupun telah tinggal separuh,
malahan ada yang tiada rambut langsung begitu teruja menantikan filem ini bukan?

Saya suka kesemua watak yang ada dalam filem ini!

Akhir kata:
"macam kapal selamlah Mi
kalau dah tak boleh selam,
naik ke darat, buat reban." - Jijo, Rimba Bara





 

2 comments:

:: Cik Viva :: said...

thank you..akhirnya baru la saya paham apa jijo cakap pasal kapal selam tu..saya kurang dengar dia sebut "reban" tu....org sebok gelak je sepanjang movie tu..

zainal arip said...

tiada rambut langusng yg buat abg zainal sentap ni!!!...bagi aku Eeeee Eeeee!!

Akhir kata:
"kalau sabun jatuh jangan kutip tau"