Friday, July 18, 2008

Hari Tua Saya

Hari ni sebeday saya

Genap 29 tahun

Saya teringin nak makan bubor som som

Tapi segan nak susahkan mak soh buat...

sob sob sob (tapi rasanya mcm nak susahkan jugak) ekekeke

13 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kak rose ucapkan happy birthday, moga panjang umur dan bahagia selalu hendaknya, amin. bubur aper tu dik?

mai said...

bubur som som tu cam ner erk??

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

alahai..leh tingin lak...cam ngidam plakkk...org tingin nk mkn keke bday..cam ne plak la erkk...

atasnamacinta said...

kak rose, terima kaseh kak rose.. huhuhu..

kak rose & mai, bubur som som tu dr beras, warna putih mkn dengan gula merah.. huhuhu.. sedap

lovelyzz cornerzz, kak xde le ngidam, saje je, dh lama xmkn.. cm terasa² lak kat tekak nih.. ekekke.. tingin kek besday ke? huhuhuh.. kek abis dh kak..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

Happy belated sebeday .. x tue pun bulan nie .. masihnmpk jiwa muda remaja ... yg penting sihat & heppi ok ;-)

inda said...

bulan kenapa ko mesti mention nama bubur som som ni?????uwaaaa aku rindu nk mkn bubr som som!!

shiemz said...

Hepi SebesdAy to You.. To SebesDay Hepi... SemoGa pjg umur n Murah Rezki SelaLu Yek bUlAn...

besan syerah said...

bulan nape ko mesti mention nama bubur som som nie kan aku pon dah teringat nk blk kampung nie..warghh!!!!

bulan said...

diana ~ mekaseh byk²

inda aka besan syerah ~ alalalala.. siannya inda kat sana.. huhuhu.. oit buat le, mintak resepi kat besan ko tuh.. terer tuh.. ako last week dpt mkn, yan buatkan ako, nk leleh ayo mata sebak.. ekekek

shiem ~ mekaseh shiem, sama2 le kita...

Deqna said...

Hai. Happy Belated Birthday to u... semoga panjang umur & happy always..

mummy amjad said...

bulan sama umo ngan saya rupa nya...bulan...ada sorang student saya muka dia sebijik cam awak laaa

nzh1979 said...

aiyok puan rohana... ate haritu puas ati dak dpt mkn bubor som som..beriya benar yan buat..ekekke
rogi tak ambek gambo erk..cemana rupe bubor som som..
sile update blog gambo hok kat penang..ehehe

bulan said...

deqna ~ mekaseh bebanyak yang..

mummy amjad ~ huhuhuhu.. ye ke mummy? seronoknye kalo dpt jumpa tu.. kekekek

zam ~ malas betol sejak 2 menjak nih.. ekekeke..