Thursday, February 12, 2009

Tahniah DK

1.2.09 aritu kami berkonvoi g umah DK kat Bandar Teknologi. Janji kat tol Cheras kol 1.30pm, ako agak lewat tiba, kol 1.45pm cmtu baru sampai. Kak Dew dengan bangganya suroh kami memfollow beliau, gaya macam tau jalan sunggoh, pusing punya pusing rasa-rasa tadi macam dah sampai Semenyih, tau-tau dah ade kat Pekan Kajang balik.. sohih sesat.. kekekeke.. Kami yang muda-muda nih beralah lah kasik orang-orang tua jalan dulu.. kekekeke..

Kesian kat Kak Nde, kejap ke kiri kejap ke kanan ako tengok kete dia dah.. haihhhh.. Kak Dew le nih.. Sampai-sampai je seme berator menadah ayo sirap..

Kepada DK dan suami.. Selamat Pengantin Baru ako ucapkan, moga berbahagia sampai akhir hayat ok.. Sedap le laok dagen tuh.. haihhh...



4 comments:

niji said...

segak laki dk.

Faizah said...

mekacih kunang, sbb sudi mencemar duli hadir ke majlis perkahwinan pati,

mekacih jugak buat rakan2 yg sudi datang, walopon sesat2

p/s - aku nak la gambo2 nih, email kt aku weihhh

DatinDiaries said...

cutenya blog ni.....colour pink gitu...

Yusrie said...

perghhh bes dok atas kusi pengantin....yang pasti gaya dewamafia mesti dikekalkan hahahahahhah....