Thursday, January 20, 2011

Aquaria KLCC

Lawatan sambil belajar ke Aquaria!! Yeayy! Terima kasih kepada sahabat saya Sha kerana sudi memberikan tiket percuma kepada kami suami isteri pada 25 Dec yang lalu bersamaan dengan cuti Hari Krismas ho ho ho..

Berdebor benarnya nak masuk ke Aquaria nih sebabnya U.L.A.R, pada yang mengenali saya, saya cukop fobia dengan reptilia nih.. haihh.. selagi tak jumpa benda tuh, jalan dalam ketakutan okeh, macam gaya menatang tuh lepas.. hahaha.. nak nak pulak tempat tuh sempit juga benarnya, jadik dalam kepala otak ligat berfikir, macamana nak jalan jejaoh nih kalau lalu kat tempat dia (ular).. eeiii...

Dalam pada ketakutan yang amat tuh, tetiba saya tersaok tangan seorang abang gagah nih,pastu perasan ada orang tepok bahu, rasa nak maki jek, sekali pandang belakang, eh suami sedang tersenyum, sekali tengok sebelah, abang gagah lain daa.. YA ALLAH!!!! MALU OKEH!!!! berpuloh kali saya mintak sorry.. hahaha.. mampos!!

Lepas tuh kan, kan ke Hari Krismas, kanak-kanak perempuan dapat cekak rusa tuh, kanak-kanak lelaki dapat topi santa tuh tak silap, aku saja le memain dengan bebudak Aquaria tuh, nak kan cekak rusa tuh, ada sorang cakap baik sangat, suroh pegi kaunter katanya, jalan lagi, ada sorang nih kemain eksyen cakap, PR ko tak bagus le dik, tak yah koje jumpa orang gitulah, tak sesuai.. ho ho ho..

Tu muka cuak, takot ada ulor.. hahaha.. kecoh jek..


Nih masa nih tengok ikan mende ntah, tapi dia leper le, memang lain macam sikit, aku nih benonya dari sehari ke sehari benarnya nak tulis kat notebook, notebook bawak, pen bawak, malas jek lebih nih.. haihh.. apa nak jadik pon tak tau.. diri sendiri jugak yang rugi..


Saya suka taww lalu bawah terowong nih, 2 kali taw lalu sini.. hahahah.. sebab benonya nak amik gambar ala-ala gapai ikan paritu, tapi tak tergapai.. alaaaaaa... dem! kekeke.. ikan pari laju meno pon...






Terima kasih Sha sebab sudi ajak kami, teringin juga nak pergi Menara KL sana, tak pernah pergi lagi, memang le takde apa-apa tapi nak jugak naik.. Sky Bridge kat KLCC juga tak pernah naik lagi.. aduhhh..



2 comments:

miloais said...

pegi tak ajak
majuk lahhhh!

mama_umar_maryam said...

syoknye dpt tiket free weh..yg baru ni ade sutun matt kan? anak si paul tu agaknye