Tuesday, January 18, 2011

Tahun Baru yg Basi *sekadar berbasa basi*


Tajuk ntah hape-hape..

Biasalah saya, memang suka benda-benda yang basi.. tahun baru aritu tak ke mana pon, eh memang dari anak dara tak suka nak jenjalan sambot tahun baru ke merdeka ke, kowser mak! Baik duduk rumah tengok televisyen, buleh tengok retis (artis) nyanyi-nyanyi..

Bila dah kawen, suami ajak keluar bersama-sama malam tahun baru maupun malam merdeka, bukanlah beliau mengajak saya melepak dataran merdeka, tetapi pergi ke kawasan bukit ke mamana ke untuk mengambil gambar bunga api.. cehh..

Tahun ini saya ikut beliau naik bumbung tempat beliau bekerja.. Wahhh.. melayang-melayang berdiri kat atas tuh *bajet kuros ler, melayang-layang kan* hahahaha..

Saya nih nak up bidio nih dari tadi, tak masok-masok, jadik malas le nak gado sama PC baru nih kan, upload gambar je lah, tapinya gambar suami saya lah, bukan saya.. hahaha


Esoknya pagi-pagi ke Kluang Johor, suami ada kerja mengambil gambar orang kawen-kawen disana.. disebabkan cuti, saya haroslah menggedik untuk mengikot, teringin benor nak makan roti bakar di Kluang Rail Station yang digembar gemborkan itu.. hehehehe..



Bersambung diepisod seterusnya...

*ahakss.. ehhh ada p Aquaria ler, tapi gambar tak ssiap lagi nih, haihh..


2 comments:

ZuNas77 said...

hoiihh..cantiknya gambar2..mantapp!!!..

eh, siapakah wanita misteri yg berselendang hitam sambil di tiup angin sepoi2 bahasa itu..sungguh kelihatan misteri..hehehe

Bulan said...

cis!!! misteri kerana ketebalan speknyakah? hahaha