Wednesday, February 9, 2011

Udah up Gambar Tudong Free





Takat 7 helai nak juai tudong, rentikan le.. hahaha.. Owh ye lupa nak cakap awal awal pada entry ini tiada penghantaran pos akan dibuat ye, collect dari saya je, atau kalau orang Ipoh nanti saya kirimkan kepada Cik Suami saya.. dan satu lagi pasal tudung syria, minta maaf banyak-banyak, saya lupa saya dah asingkan dalam plastik lain, nak kasik kat kakak kakak indon yang menyapu di rumah mak saya..

Kenapa saya tak mahu mereka ini lagi?. Sebab saya dah tak pakai mereka lagi, ada yang belum pernah pakai juga, mak saya marah, mak saya pesan, beli barang kena pakai bukan simpan, nanti dalam kubor sok barang-barang tu kejor ko katanya.. Ntahlah..Cakap je lah jangan ikot perangai setonirojim, membazir tak tentu hala.. hahaha..

** Saya ada benda nak kasik lagi nih, jadik stay tune dalam masa terdekat ini.. ehehehehe

No comments: