Wednesday, March 2, 2011

Bertabahlah

Aku sedih la, kawan aku sedang bersedih, apa yang aku buleh tolong? Aku pon tak tahu apa yang aku buleh tolong, aku tak tau apa dia rasa, aku tak tau apa perasaan dia, marah? sedih? geram? benci? sayang? ntah.. Pagi Isnin baru nih dapat berita yang sangat melukakan hati, cuma tak bercerita panjang, bila malam baru dapat bercerita panjang, itu pun thru BBM, arghhh.. aku menangis beriye *great nanti bos aku ingat aku gadoh sama laki pulak* hahaha...

Aku tak dapat nak bayang jika aku berada ditempatnya, mampos meraung melalak sepanjang jalan.. Saya cuma nak katakan padamu wahai sahabat, bertabahlah, rahsia Allah, kita tak tahu, aku tahu kau kuat, kami sentiasa ada jika kau memerlukan apa-apa, owhh bahuku juga sentiasa ada untuk kau menangis *aku gerenti kau selesa, aku kan ke gemok* hahaha.. Dalam gelak ketawa kamu dengan kami, kami tak tahu apa yang bergolak dalam hati kau, malam-malam mungkin kau menangis sendirian, hanya Allah yang tahu..

Harapan kami semoga kau teros kuat dan tabah untuk menempuh hari-hari yang mendatang, kami semua sayang sangat kau okeh.. anak-anak ada, family ada, kami ada untuk kau..




2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

moga dia juga tabah

shiemz said...

saye tahu dier kuat... dier tabah... Saye x ghisau sebab saye tahu Allah xkan beri dugaan pd sesorang kalu dier x mampu... Segala yg berlaku ade hikmahnya... dan hikmahnya sgt besar.. walaupun bahuku ini bukan utk disondol utk menangis, tp dr kejauhan ini saye tahu dugaan tu telah memberi 1000 hikmah dan kematangan dlm dirinya... dari kejauhan ini, hati nie sentiasa mendoakan kesejahteraan dirinya... Mungkin hari ini, dia bukan miliknya tapi mungkin satu hari nanti dirnya hanyalah milik dia... Semuanya kuasa Allah..