Tuesday, April 3, 2012

Saya Suka Instagram

Saya kegilaan Instagram sekarang nih!!. Mak Jemah feeling-feeling professional poyographer okeh.. kekeke.. Cool kot, kalau harapkan camera memang takde le nak dapat gini.. walau tak sharp dan lain lain terma photo yang saya tak tau nak sebut takde dalam ini gambar, tapi suami puji cantik.. *matyla suami sengaja jaga hati bini jah* hahahaha

Matyla orang lain dah beratus-ratus gambo, saya baru nak feeling-feeling tergila ke camna ntah.. super outdated okeh!!

Masa nih dok merayap kat booth KLCC masa F1 Carnival itu hari, gagahkan diri juga untuk datang sebabnya receipt paper roll tinggal secoit katanya.. Saya yang baru baik demam nih sebenarnya teringin nak makan macam-macam terus lah setuju untuk ke sana..

Hajat hati nak makan di Ben's KLCC, tapinya ada orang nak makan di Bumbu Desa, takpelah layan.. tak berapa nak layan nasi sangat sebabnya kan baru baik demam, tekak pon pahit-pahit lagi.. alahai.. takpe next time datang lagi.. Gambar adalah tiada sebab segan nak keluorkan tab.

Lepas tuh dok carik Bisou nih, memang nak beli Red Velvet Cupcake untuk kawan-kawan di Booth. Panas benornya lepak kat sana, dengan orang ramai, berpusu-pusu lagi pening kepala, Aida ajak makan dessert, dia ada voucher free katanya.. wooo00oohooo.. gila tak sedar diri okeh, baru makan obat kemain melantok Haagen Dazs Chocolate & Ice Cream Fondue nih.. ahahaha..    

Sedap tuh sedap jugak tapi tuh lah, tak berapa nak enjoy makan sebenarnya sebab masih lagi terasa demam-demam kan.. pahit je tekak rasa.. haihh.. apa-apapun, terima kasih Aida, walaupon free voucher, kalau Aida tak ajak akak, takde le akak merasa.. hehehe..




4 comments:

. said...

orang kaya.

syanasaid said...

walau dessert tu aku nampak sipi2 jek
tp aku pasti lazat
huwaaaaa

mama tisya said...

tk pernh mkn lg icream fondue kt hageen daaz...tp tau mhl dr baskin robbin..hehehe

Pinkjambu said...

nizamsani ~ podah lah niji

syanasaid ~ sedap tuh wey, tp aku taim tuh xbape enjoy sebab batok seleme semua lengkap.. kekeke

mama tisya ~ eryn nih pon org belanja sebab dpt free voucher, yg baskin robbin xtry lagi la eryn, ade gak p kat outlet2 ade kabo xde, kene p mcm pavi semua... haihhh