Wednesday, May 14, 2008

Rela Dalam Terpaksa


Buat pe tu bang?


Tumbok cili ye bang? (itonasi suara sila ikot gaya aziz satar dalam Seniman Bujang Lapok)


*** Saya kasik 4 bintang kat Cik Lelabah saya kerana kesungguhan dia nak masakkan untuk saya hari tu.. huhuhuh... Nasik goreng pon nasik goreng la.. Sedap jugak... Gambar nasik dah siap tak sempat amek, dah lapo bangat..

*** Tajuk kat atas tu saje je bikin kontroversi, sebenarnya dia memang rela... jangan pulak kata ako dera laki ya.. kekekeke..

8 comments:

shiemz said...

cekci cik lelabah... mcm sedap jer bulan... heheh.. tapi air tgn somi mang sedap kalu sekali masak wei... hehehe

shiemz said...

Wah..ceksi la cik lelabah! hehe... Tapi kan bulan, air tgn somi nie kalu sekali dier masak mang sodap... menjilat jari... hehehe

Lily.Lulu. said...

nak masak nasi goreng ye bang ??
heeeeeee
:D

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah seksinya cik lelabah masak nasik goreng ... phewittt ;-)

syerah said...

aku tuntut nasik goreng kalau jijak omah ko:dsedap je nmpk water hang bang nor:p

bulan said...

shiem ~ muleh ler.. kekek.. oit pecite motor hang wey? sian kat hang..

lily ~ kekeke.. haah masak le dik.. kekek

diana ~ awwwwww.. kowser tauu..

syerah ~ acecece.. yo yo ooo jek mummy lana nih.. kekeke..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

bkn senang nk raser masakan hubby..ye x...

Fendi Nadia said...

Wow... Syeksyinya dia... Single lagi tak.... Wahahahhaha...
Bila mau turun Langkawi....????