Thursday, May 27, 2010

Saya Nak Tengok Wayang!!

Saya nak tengok wayang! Harap-harapnya malam ini saya dapat tengok wayang! :P Saya nak tengok cerita A Nightmare on Elm Street 2010 *ko tak padan dengan penakot nak mampos, ada hati nak tengok citer Freddy kukubei nih* :P hahaha..

Haroslah saya teringin menontonya, sebab masa kecik-kecik dulu kan pernah tayang, haruslah nak tengok sejaoh mana seram dan gilanya cerita ini, kuku besi dia makin tajamkah..? ahahaha...

Eiii, saya masih teringat ke-seram-an saya masa menonton filem itu waktu kecik-kecik dulu, mata memang tak buleh nak katop langsung, macam Cik Freddy tuh datang nak cekik saya dan cakar muka saya.. huwaaaa.. *mungkin masa tu saya kecik kot, tu sebab takut* hahaha.. *tak moh kalah*

Lepas itu tak sabar nak tengok Lagenda Budak Setan, iskhh.. sangat dengki kat orang-orang yang dah pergi tengok Tayangan Perdana.. huwaaaa... *takpe Rohana, Allah sayang pada orang-orang yang sabar seperti kamu* :p






Selamat bercuti panjang kawan-kawan :D




No comments: