Thursday, September 2, 2010

Tajuk adalah tiada

Salam semua..

Baru sampai opis, 2 3 hari ini adalah "gaji halal". Gaji halal bermaksud, kerja dengan bersungguh² tanpa mengghiraukan bahan² hiburan yang lain seperti facebooking, skyping, blogging dan lain² yang sewaktu dengannya *mampos kene tampo* kekee..

Semalam dengan hari ini suami saya adalah tiada, ada Editing Class kat Melaka sana, okeh, masa untuk merempat, sebelum ini sahabat saya Sha akan menemani saya, tapi memandangkan ini bulan puasa, saya malas nak menyusahkan dia, jadiknya saya balik je umah mak saya, owhh saya berbuka dengan Sha & Abg Kep petang semalam, tak sempat nak balik Ampang sana, haros le dah pukol 6.30ptg teksi mana nak nganto aku ngala ke sana kan.. Jadiknya tawakal je le ke KL sana, memang nasib baik sunggoh le semalam.. berbuka dikedai mamak Wisma Central, matile aku makan 2 keping roti canai sama nasik lemak sepinggan, sambal sadin dia tuh benonya yang mebeles!! kekeke.. Balik deme hanto saya pulang ke Ampang, wahhh dapat tido sama mak, seronoknya saya, dapat tido kat tilam lama saya, bantal lama saya, selimut lama saya.. emmmm nyamannya rasa.. rindu sunggoh ler..

Pagi ni naik teksi p keroje naik teksi juga, tapi pakcik tu bawak, kering darah aku ko.. hahaha.. bayangkan dari Ampang ke Gombak 15 menet sajork.. perghhh..

Okeh ini pulak gambar² menu masa 31st August harituh, masak simple jek sebab bawak balik segala bagai 'keroje umah'.. sesambil masak sesambil buat homework.. huwaaaa...









Sup Tulang, sambal kicap, ayam goreng madu dan ayo tembikai.. jadik le.. ekeke... Sian pakai camera kompak, dulu masa takde camera kompak kemain aku merengek² kat suami, nanti takyah kaco dia bagai senang nak amik gambar makanan, sekarang dah ada pon merungut lagi, *okeh tak reti bersyukor disitu* kekeke..

No comments: