Friday, March 2, 2012

Instructor Baru

Berbual-bual dengan kawan sekolah yang badannya kekar dan sasa okeh, kekar dan sasa tuh lebih kurang  seperti gambar dibawah gini. Seperti biasa gambar adalah dicilok dari site Cik Red.. kekekeke

buleh refer kat dot.com Cik Red saya.. berburaklah dengan aku nih tadi macam mana nak kurus bagai, kena buat sit up ke, elok ke buat sit up tuh kan, ye le kadang-kadang senaman nih tak buleh lah hentam kromo je, aku kena gak refer pada yang pakar, nak google aku adalah pemalas lipas, dapat berbual dengan member, teros tak lepas peluang dok tanya soklan kan.. 

Nih ada satu tunjuk ajar mudah dari dia, katanya suruh aku luruskan kaki, angkat tinggi jadikan badan gaya huruf L tuh, buat sampai tak larat, atau paling bagus, ambil kayu panjang, letak kat bahu, tangan kiri dan kanan pegang hujung kayu and then twistkan pinggang, cara ni lagi bagus, takde stress kat mana-mana kawasan tulang. Kawan aku tu kata lagi bahagian lemak perut kiri dan kanan tuh akan terbakar sekali..

Pastu kemain soh jaga makan, hahaha.. part makan aku memang lemah ler kan.. tapi tak pelah, aku akan gigih berusaha.. Aku dah mintak kat dia, nanti kalau aku pindah Ampang nak minta dia jadi instructor aku, tapi tak nak dera beriya.. matyla demand.. tak dera macamana nak kuros ek.. kekeke..

Apa pun terima kasih kawan!!


No comments: