Friday, June 8, 2012

Yan | Hana - Part 1

Salam busy like a bee nak meninggal.. Tapi dalam busy-busy tuh sempat juga berjimba bara bersama kawan-kawan di Janda Baik.. hihihi.. okeh itu kemudian, mungkin tahun 2013 atau 2014 baru update..

Terasa sangat bersalah dengan rakan sebisnis saya, harap dia faham, kalau tak faham kene sit down untuk berbincanglah.. :)

Saya rasa dalam 2 minggu lepas kot, Cik Red saya ajak shooting gambar-gambar di Yan | Hana, seronoknya.. Cik Red kata dia belanja sewa Studio.. Alhamdulillah, terima kasih Cik Red kerana sudi menyapot saya dan Yan | Hana

Saya juga ingin merakamkan lagi jutaan terima kasih yang tak terhingga saya buat model-model 2 orang nih, sudi menolong saya.. huhu.. jasa kamu akan akak kenang sampai akhir hayat.. Nanti akak belanja makan.. nak berbisnis nih memang kena sacrifice sikit, duit ringgit tak buleh kedekut, kerja pun tak buleh berkira sangat, orang ni lebih, orang ni kurang, kalau sekali dah keluar benda-benda macam tuh, better lah sit down untuk pencerahan, tak mahu jadi nanah dikemudian hari..


Masa nih rakan sebisnis saya tak dapat join sekali, awal pregnancy kan, kena jaga molek-molek.. huhuhu.. jadiknya tiadalah dia didalam gambar ini, janganlah kata saya ketepikan dia ye.. saya nak masukkan gambar pon mintak izin dia dulu, so far apa-apa yang orang nak pon dia akan bincang juga dengan saya dulu.. 

Matyla laki tanya kasut mana, mana ada kasut, hahaha, dok bawak kasut untuk model jah, kasut sendiri? Selipar jepun.. hahaha.. 

What i am wearing :
Mermaid Sleeveless Top (Black) | Yan & Hana
Bottom | Palazo Black The Poplook
Shawl | Yus Vogue

Nota kaki : Saya sangat suka ini Mermaid Sleeveless Top, suami juga suka, kemain dinner opis dia soh saya pakai baju nih lagi.. hahaha.. tapi masa tu tak cuci lagi, malas le nak pakai.. lagipon time nih dah pakai, takkan minggu depannya nak pakai lagi kan.. Simple je baju ni, percayalah anda akan sukakannya.. Kalau tak suka, saya sendiri tak beli!! hahaha.. ini yang membuatkan rakan bisnis saya merampuih!! hahaha.. 

Anda cuma memerlukan sedikit rasa keberanian, itu saja, tak over pon, simple sangat baju nih.. 

Apapun dikesempatan ini ingin saya titipkan lagi ucapan terima kasih saya pada suami saya, 2 orang model saya, Peygord, Sha kerana sudi memberikan kerjasama, menolong dan memberikan tips pada Yan | Hana.. 

Selamat berhujung minggu dan selamat bergaya pada wanita diluar sana, didalam bergaya perlu diingat aurat kita.. pesanan untuk diri sendiri juga..

Selamat berhujung minggu!!




1 comment:

Faizul said...

" What i am wearing :
Mermaid Sleeveless Top (Black)"

kok ana feeling mermaid kah?? puiii...