Thursday, June 11, 2009

Terlajak Bot Buleh Diundur, Terlajak Tido..?

Adoiii.. terlajak pulak hari nih.. Sedor-sedor, dengar bunyik burong berdecip-decip.. Nasib baik terlajak pukol 6.50am, kot pukol 8am? Naiya laki ako.. hahahaha.. Ako tak kesah.. kat sini flexible.. kehkehkeh.. (giler berlagak ako sekarang)

Baik ako nih, ce kalo dia tuh waktu keje lama dulu, saje bebuat lambat, ako yang tensen.. Ako ni pagi ni kemain terkocoh sana sini, tudong pon lepas gitu je ha nih, tak sempat nak semat kerongsang bagai...

Tapi takpe saya tetap puas hati hari ini walaupun lewat, pada saya takdelah selewat mana.. kekekeke...

Harap-harap Cik Lelabah saya dapat sampai opis sebelum pukol 8am.





4 comments:

Deqna said...

sekarang ni musim org terlajak tido jer kot.. hihi..

mummy aryan syamil said...

hohoho...
same ler ngn aku neh akk..
terlewat..
sib baik ler ngam2 smpi opis...
aku xleh tunjuk belang lagi..
ks rekod baeeeekkkk dulu
mokekekekeke

| eus | said...

ekekekeke.. awal skang ni yerk!!! eceh...

bulan said...

deqna - hahahah.. mungkin ler.. kekekek.. riso klo terlajak

shiera - oit, g keje kene awai2 ler, kowser belang2, nnti jadi kuda belang.. kekeke

eus - za.. hahahah.. taw xpe, abgmu itu kemian skang..