Tuesday, July 14, 2009

Seisi Memasak Pula

Hari Jumaat malam buat Apple Crumble



Sabtu pagi buat Sosej Puff



Ni masak malam tadi, Ikan Keli Salai masak Lemak campor belimbing buloh


Ikan tersebut adalah pemberian Syerah. Mekaseh yang ye.. ada lagi 2 ekor tuh, masak cili ok kot ek? haihhh... kekeke

Hari ni tak tau nak masak mende, ade banyak lak stok binatang kat esbok tuh.. haihhhh... Ni le dia orang pompuan, ade stok salah, takde stok lagi salah.. kekekek...


14 comments:

nizamsani said...

laparnya.

Nana said...

amboi sedapnye ..peberet saya tuh ikan keli tu..

mummy aryan syamil said...

yangg,,,
mmg layan masak lomak cili api...

Faizul said...

berahi ku terangsang lak bila tengok ni. rakusnya aku.

bulan said...

niji ~ ako jua lapo, xmkn lagi tghari.. huwaaa

nana ~ sedapkan ikan keli nana..

shiera ~ huhuhuhu.. peberet bang lelabah ko tuh dik


faizul ~ ptuihhh.. apa melucah nih, kekekek..

Faizul said...

hoihhh berahi tu selera makan aku la yang terangsang. tengok la perut aku, mesti kau pun paham...

bulan said...

faizul ~ ekekeke.. ai paham.. saje-saje je gurau2.. kekeke..

Faizul said...

hoihhh gurau gurau hanya dibenarkan dalam kawasan yang tertentu saja.

bulan said...

faizul ~ ye lah, adik paham, adik xde rumah banglo.. oh beo orah...

Faizul said...

silalah jadi downline saya ekekekkeke

CikMak said...

bertuah ler badan sang somi kerana sang isteri tercinta memasak. sesungguhnya itula pengikat kasih syg dan juga pengikat perut! hehehehe

pk said...

sedapnye. rupenye terer masak gak ahkak ni. ingat terer mkn je..opsss

Anonymous said...

camana tetiba leh terover terer lak ni?

kuriyesssss

nde

bulan said...

cikmak ~ ahahaha.. saka rajin dah dtg cikmak.. kekekek


kak pk ~ chaiittt!! tp ahkak lagi suka makan dari amsak.. kekekek


kak nde ~ huwaaaaa.. seme org xcaya saya masak.. kekekek