Wednesday, July 8, 2009

Yeayyyyy!!!

Perghhh busy betoi.. Event merata, kene carik gadis-gadis berperwatakan menarik, tinggi lampai persis model.. dan yang tak bestnye, tidak mahu yang bertudung.. ptuihhhh, apa pakai tudung tidak lawahkah?. Sudah gaya mak hayam dah ako...

Pastu last Tuesday p tengok Transformers, ako ni dah tak menyempat-nyempat nak tengok, nak nak pulak Cik Lelabah melayan sebab dia pon sama tak sabarnya.. hahahaha.. dapat tiket pon dah pukol 10.30 mlm punya, alahai, kol 1 pagi baru kuar panggung, esok dah keje, iskhh...

Pasal ako rasa macam tak best je citer ni ek?. Graphic seme gempak le, tapi ntah.. macam ade bende yang kurang.. Ternguap-nguap ako dalam tuh, sama ada ako memang mengantuk, penat dari haritu tak abis-abis ke camna ntah.. haihh

Oh ya, semalam saya dapat sebuah kamera kompak.. yeayyyyyyyyyyyyyyyy....
Alhamdulillah.. terima kasih Cik Lelabah, saya sangat sayang kepada anda, walaupon pagi semalam saya ade rajuk sedikit dengan anda.. hahahahah...

Tetapi kamera kompak saya biasa-biasa sahaja, walaupun saya idamkan Canon Ixus mende ntah modelnya yang berkaler merah, saya terima jua dengan senang hati, kerana sudah berjanji pilih antara oven atau kamera kompak, saya memilih oven maka dengan rasminya kamera kompak haruslah dibeli sendiri.. kekekeke...

Cik Lelabah bilang ini adalah hadiah hari lahir saya nanti.. ekeekeke.. mekaseh sayang.. muahhh...




8 comments:

Hashauda said...

wahhhh... leh la posing² ye B..:D

bulan said...

moh b, kita posing2.. tp sebelom tu kene pektis amik gambr sendiri, ai xpandai hokeh.. ekekeke

encikbeliau said...

yeayy... tahniah...

mummy aryan syamil said...

aku pun mau gakkk:P

Fendi Ria said...

Hehehe... Cik Lelabah tak mau hadiahkan hari lahir saya jugak ke...

Betui betui.. citer transpomes tak sesyiok mana...

nzh1979 said...

mana gambau cameranye?? ehehhe
pasni sure ada gambau mantop yek dr blog nih..ekekke

pk said...

yeayyy leh pinjamm

bulan said...

encikbeliau ~ ekekekek

shiera ~ blah la, p minom teh ais xajak.. ekekeke

Fendi ~ awww cik fen, sesuatu tawww...

Zam ~ nanti ler zam.. ekekeke.. xde makna mantap, kabor jua..

Kak PK ~ yeayyy.. buleh buleh