Tuesday, July 14, 2009

Seisi Meramas Tepung

Hari Sabtu lepas cuba-cuba buat Blueberry Cheese Tart bersama-sama Yan. Yeay, walaupon comot, tapi jadik le.. kekeke.. Kalau tanya ako kenapa orang jual mahal, sekarang dah faham la, renyah nak buat crust dia, pastu nak ngejekan rumah lagi, perghhh.. tak kene gaya mau tido dengan semot.. kekekeke

Pi Chow Kit, beli barang-barang nak buat Cheese Tart, sesambil tu ako rembat le barang-barang sampingan, alang-alang dah datang.. Dah abis beli barang Yan ajak p pasor cokit, ako tak tau le jalan, puas dok menanya orang sana sini.. Akhirnya sampai gak kami kat paso.. Beli buah-buahan sikit, bergegas balik umah ako balik nak buat cheese tart.. konon.. kekeke








Tu le cheese tart kami.. Jadik le kan, fisrt attempt.. comot ler jugak, takpelah, tak sangka buleh buat.. hahahaha... Semangat rasa nak buat lagi.. yeayy....



6 comments:

mummy aryan syamil said...

akak..
agak2 aku ngidam cheese tart..leh ler ko wat kan ye:P

nizamsani said...

nak juga.
anta sini sikit.
aku tak kira.

bulan said...

shiera ~ buleh aja.. ko nk buatkan akak apa pulak? kekekeke


niji ~ hahahhaa.. buleh niji buleh..

s2m3r said...

terliur....huwaaaaaaaaaaaaa

puan..nak resepi boleh

Hashauda said...

ada tinggal untuk ai sikit tak B?

bulan said...

kakak ila ~ buleh aje akak ila, nanti nk korek balik kat yan.. kekekek

sha ~ b, ade je b kat umah tu sikit, xtau ler, takat nk tgu b smp takot dh xpresh.. kekeke.. tp jd le nk merasa...