Wednesday, August 18, 2010

Menu Hari 8

Hamik ko, teros lajak ke 8, hari 3 adalah berbuka bersama teman kerana suami ada kerja, hari 4 ke rumah mertua, hari 5 rumah mak saya, hari 6 & 7 suami tak kasik balik sendiri, dia kata beli sahaja di PARAM.. huh.. 2 hari itu saya tak makan nasik okeh!

Hari ini juga sedih sekali, saya berbuka sorang² jua, suami ada kerja, bulan² pose nih stendet le poyogerapher haroslah memoyokan diri *mampos laki baca kene tempeleng balik kang* kekeke...

Aku nih dah gaya macam duta sadin ke camna ntah, hasrat hati nak masak kari ikan, tapi memandangkan sorang² aku jadi malas okeh, jadiknya aku masak sadin masak kicap pulak, wah pelbagai menu sadin nih.. ekekek.. *alasan orang pemalas memang begitu*

Sayor pon takde, makan salad jek, ingat nak rebos telo, curah sambal kicap, tak tau, malas melampo.. kekeke..

Air adalah Kurma Susu, sedap okeh, air soya campor kurma juga sedap.. ohh ye, 2 hari saya tak makan nasik tuh, saya pulon air kurma susu nih 1 jug.. alhamdulillah takde le lapo meno.. sikit² jek..

Kesian tak saya? kekeke.. Saya benonya syukor gak dapat makan.. teringat pulak orang² yang kurang bernasib baik, jangan kata sadin, ikan kering pon ntah dapat makan ke tak, beras ntah ada ke tak, kadang² kita terlupa untuk mensyukuri apa yang kita ada..







2 comments:

ZuNas77 said...

ok lah tu lauk gitu makan sorang. kalau saya, nasi panas sama telur hancor sudah..lazatttt..hehe

Bulan said...

alaaaaaaaaaaaaa.. pasal saya tak terpikir telo hancor nih, pehtu mkn sama kicap, ya allah sedapnye.. kekeke