Friday, August 20, 2010

Menu Hari 9

Menu hari 9 adalah kari ikan bawal.. Mati ler mujo jadi, dengan tak buleh rasa bagai.. Owh suami kata termasam sikit sebab dia tak suka masam² pastu dia tak berapa suka sebab tak pakai santan.. Hehehe.. masing² punya resepi kot ye, aku memang dah terbiasa kari tadak letak santan..


Ler, tak nampak gambar ikan, chait.. penat setting kurangkan kuah.. ekekek.. bendi sama tomato lak yang selambak.. Pastu ada lagi 1 saya masak iaitu udang sanggol ikot resepi Abg Mat Gebu sedap, rangup² gitu, tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii saya tak amik gambar, sangat hazabedah okeh udang saya, kahkah.. Abg Mat punye kemain kemas cantik, saya punya dah gaya Udang Afro.. hahaha.. takpe lain kali try lagi..

Terima kasih Abg Mat kerana resepi yang sedap simple dan mudah itu, cumanya tangan saya tak berapa nak best.. kekeke

Pastu suami ada beli Roti John, air soya, gulai pucuk paku sebagai tambahan.. Jadik le menu berbuka kami semalam..





No comments: