Wednesday, December 22, 2010

Hari Kejadian

Hari Kejadian : 4.12.2010

18.11.2010 hari jadian anak buah yang sulung Dila namanya, 26.11.2010 hari jadian Cik Lelabah merangkap Paksu mereka, 1.12.2010 hari jadian anak buah nombor 3 Nisa namanya. Mak saya ler cakap nanti hari Sabtu balik le rumah kalau free, mak nak beli Pizza katanya, saje belanja duit pencen.. ekekeke.. Mekaseh mak.. mak gitu le, memang suka share dengan anak-anak.. moga murah rezeki mak dan panjang umur mak.. amin..

Dah mak kabo saje nak belanja pizza, saya pon dengan very the last minute p carik kek online le kekdahnya.. Sape berminat dengan kek nih sila masuk sini ye.. Aku selamba cakap dengan akak Anna tuh buat le apa-apa pun kak.. saya tak kesah.. kekeke.. serious aku busy time tuh, tak leh nak pikir apa pun.. Apa-apa pun terima kasih kat Kak Anna sudi melayan saya.

Pada semua "babies2" yang diraikan, semoga panjang umur dan murah rezeki, maksu sayang kamu orang okeh! tak lupa buat darling saya, saya sayang kamu juga!







Beriya Paksu berebut sama anak buah nak kan bear kaler biru nih.. hoihhh.. hahaha.. sebab biru untuk Chelsea katanya.. hahaha.. saje gurau-gurau.. tak amik pon, bebudak yang amik.. ekekeke

No comments: