Wednesday, December 22, 2010

Taman Burung

Cerita 5.12.10 yang lalu, merawat hati luka tidak dapat ke Penang.. hahaha.. luka la sangat, ye le luka la, berdarah nih, tak dapat makan!! Bukan le bos saya kejam tak kasik p cumanya hari Rabu tuh dah nak kena p Melaka ada event lain, giler khinzir sunggoh ler.. Merks letih gini..

Si suami yang kasihankan isterinya yang hot and gojes nih ajak le p Taman Burung, ceh, p Taman burong dah pukol 5 petang ye teman-teman. Rasa aritu pukul 230ptg kuar rumah, tapi sebab jam kat mana ntah, memasing menderu nak ke PWTC le kot tengok pameran motor, pastunya ada mende ntah kat Masjid Negara, dah jalan tutop..

Eh chop! korang penah makan Spring Potato tak? Alaaa.. lupa nak amik gambar, masa nak p Taman Burung tuh dok melantok mendealah nih.. nanti kalau saya beli lagi saya sharekan gambarnya..








Banyak-banyak burung yang aku rasa nak tampo adalah burung merak nih ler, ye le walau dia tak dosa tak de salah, tapi berlagak giler.. hahaha.. takdelah.. saje je.. seronok layan burong, burung lalu tepi tepi kita jek gaya penternak burung ke camna ntah.. Saya pon tak berapa nak pasti sama ada dah habis jalan ke tidak, sebab sampai pon dah lambat kan.. Tapi overall memang best, cumanya terkocoh-kocoh sikit lah, pegi pulak dengan Cik Lelabah makanya kat satu satu tempat adalah lama, dia dah lama tak sekodeng gambar binatang katanya.. ada juga gambar saya selai dua kat camera dia tuh tapinya tak convert lagi, elleh sekarang tak bape nak heran dah *benonya sebab dah gemuk, malas nak tgk gambar sendiri* hahaha..

Bagus jugak riadah kat sini, peloh keluar, lainkali nak pegi waktu pagilah, seronok sikit, dapat jalan-jalan dengan tenang dan aman sentosa..




No comments: