Friday, December 24, 2010

Sekali Sekala adalah Tidak Mengapa

Tajuk kemain tak buleh blah.. :D

Ahad lepas ikut Cik Lelabah p shooting.. perghhh shooting katanya.. ekeke.. Gambar proses pembikinan adalah tiada, saya ralit dok tengok orang-orang dan tempat.. hahaha



Lagi gambar-gambar meh masok umah Cik Lelabah saya, sini pon ada..

New experience untuk saya, seronok gak tengok mereka-mereka nih, wife-wife mereka pon sporting.. Yang tak tahan tuh, rambut panjang, muka ganas, tapi romantika de'amor okeh sama bini.. hahahaha.. pastu kelakar nak mati.. kekeke...

Sekali sekala adalah seronok untuk ikut suami bekerja.. Pada isteri-isteri diluar sana, saya bukanlah pandai, tetapi sedikit nasihat, jika suami ajak kemana-mana, IKOT!! buleh nak tolak sekali sekala, tapi dah dia ajak tuh ikot je lah, jangan suami kata bila dah kawen awak dah tak fun macam dulu-dulu.. huhuhu... Banyak dah jadik kat sekeliling saya.. Jadi adalah takut..

Ya saya tahu saya tiada anak, mungkin orang senang akan berkata "ko cakap senanglah ko takde anak, berdua je, kami nih anak lagi itu la ini la". Itu bukan alasan ye kawan-kawan.. jangan bila dah terhantuk baru nak mengadah.. too late.. eh tak delah nak berapa too late, yang penting diri kita nih, maaflah, jangan kata saya pandai-pandai, jangka hayat dan perjalanan hidup saya nih pun tak tau lagi macamana..

Ada jugak tempat-tempat yang suami ajak pergi, saya tak nak pergi, pernah ikot dia g jamming, pastu taknak pergi dah.. kekeke.. Pastu kalau melepak pon tengok kawan-kawan dia mana, kalau tak berapa nak fun, tak nak ikot juga.. ekekeke.. Ikotlah, cumanya janganlah selalu sangat menolak, kasihan suami anda.. :D

Isunya disini bukan nak memadankan muka orang ke apa, masyaallah tak sampai kesitu, tapinya sedikit rasa yang perlu untuk disharekan bersama apa salahnya ye tak.. Saya suka ambil yang baik, yang buruk tuh kadang-kadang terikut juga.. kekeke.. apa nak buat, saya manuasia..

Oklah, selamat berhujung minggu untuk semua.. Plan pergi mana esok?


1 comment:

ZuNas77 said...

hoihh ayang bulan, saya plak pantang DI AJAK!!..hahaha..confirm la takmo kena tinggal. sampai gi pukul bola golf kat driving range 2 jam pun saya ENJOY!!..Terkekek-kekek gelak org2 yg beriya2 nak pukul bola kecik bkn main tu..hahaha..nasib ler bapak arsyad dapat bini senget mcm ni kan..campak la kat mana..insyaAllah bulih idop..kekeke