Monday, May 18, 2009

Jalan-Jalan Umah Yan

Tuh dia, giler gedik ako harinih.. kekeke.. entry lama lagi, bile ek, ada Metrojaya Warehouse Sale kat Shah Alam sana, giler betoi, ako sampai lagi 5 minit 730pm.. kojaq le sangat, pening kepala, DJ tu irritating sunggoh sore dia, nak je ako tampo.. siap buat countdown, ako tak leh nak pk mende yang patot ako rembat.. hahaha.. pehtu abis masa kan, senyap dah DJ tu, muzik pon senyap gak, lega.. dari konon-konon ako nak blah, teros terembat comforter sebijik, baju laki ai selai, baju ai selai, suor tido selai.. kekeke.. Ako minat le dengan jaket levis warna itam nuh, tapi budak tu awai beno tutop booth dia, elleh.. kedekot beno...

Jadik le dari pulang dengan tangan kosong.. kekeke.. Pastu dapat sms dari Yan berbunyik "Bintang, jika kau tak singgah rumah ako, ako pulaukan ko". Giler silaka mengugut.. ptuih ler Yan..

Balik singgah le umah Yan, Yan buat bluberry muffin.. lembot gebo sedap sekali, ai makan banyak, riso Yan. Qisya sangat friendly sampai menjilat sedap kaki ai.. kahkahkah.. adoi ler.. Lawa okeh umah minah nih.. huhuhuh.. giler kemas.. malu betoi ai..

Waktu nak balik Yan bekalkan Bluberry Muffin dengan tepong chocolate chip muffin dengan muffin cup dengan jamu. Jamu buatan sendiri oleh mak mertua Yan okeh.. Pasni ako lentik cam Yan le, jangan jeles okeh.. kekeke

Mekaseh banyak-banyak Yan ye sudi layan ako, sudi bagi benda-benda tu seme, sebak le, tak sangka yu manja-manjakan ai..



3 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah sempat lagie ke MJ sales tue ;-)

niji said...

err..jap.
siapa bintang?

bulan said...

kekeke.. diana.. last menet..

niji, ako ler tuh, kwn ako saje panggey bintang.. kwn2 ako seme krek sikit.. kekeke