Wednesday, May 27, 2009

Kurus le sangat

Kawan Bos : Assalammu'laikum

Ako : Waalaikumsalam

Kawan Bos : Sihat Na?

Ako : Sihattttttt.. kekeke

Kawan Bos : Nampak kurus sikit nih..

Ako : Muka pelik

Hahahahaha.. pejadah entry sehari dua ni isu gemuk kurus.. Gaya kene pakai baju ni ari-ari ke camna nih? hahahahahah.... Dia soh tengok dia yang dah kuros ke atau dia kabo ako kuros nih? hahahahahhahaha... adoiiiyaiii.... Ala.. Tak kesah pon gemuk ke kuros, janji ako suka makan.. apa nak makan balik ni ye?.. hmmmm



4 comments:

sy suka nite safari africa said...

i x suka la tajok u ni.tp i suka kwn bos u tu.kekekeke.i tak suka tajok u ye la sb kwn bos u tu x tgk i lagi.hope 1 day i boleh jmpa kwn bos u tu.nanti i pon nak cari baju yg bg nampak i kurus.

U mcm i.senang naik tp x brapa senang nak turun.tak apalah u, idup ini umpama roda,
Kadang kala di atas,kadangkala dibawah.janji sang arjuna sayang kita :p

i syg u x kisah la u gemok ke kurus ke.persahabatan ini atas nama cinta.bukan ukur lilit pinggang.kekekeke.

bulan said...

hai saya suka nite safari africa.. panjangnya nama..

terima kasih dengan komen sepanjang ini, keras perot saya dan meleleh air hingus saya dek kerana deraian ketawa saya.

terima kasih kerana menyayangi saya seadanya, jua ikhlas berkawan dengan saya,

saya juga ikhlas berkawan dengan anda, sayang anda sangat bukan kerana anda ade KAMERA.. hahahaha..

i.am.belle said...

xD

kdg2 bila dah tak tahu apa nak cakap mesti org cakap 'eh u dah kurus lah', atau 'eh u dah gemok sikitlah'..

(kdg2 bila tak tahu nak tanya apa, belle pun tanya gak soalan mcm gitu) jadah kan xD

bulan said...

hahaha.. belle.. ye lah, kadang-kadang xtau nak cakap apa.. kekekek