Monday, August 8, 2011

Breakfast RM1 Sajork.. Ko mampoo?





Korang, penah tak pergi Restoran Rakyat 1 Malaysia, Ukhwah?. Ni sudah lamaaaaa punya cerita, masa nih aku keluar dengan seorang adik. Dah sampai KL, dia ajak aku breakfast kat sini, sumpah aku tak pernah dengar pon kedai nih sebelum nih.

Konsep dia layan diri, kalau nak roti canai p dekat kaunter roti canai sana, pastu amik pinggan amik le roti canai ko sendiri, kalau nak ambil air, p kat kaunter teh tarik nuh, tuang sendiri, teh tarik dia sedap okeh!

Apa yang dengar cerita, restoran nih dimasak secara gotong royong oleh sukarelawan. Restorennya pon cantik, bersih, siap ada wifi lagi ko.. iskhh.. masa kami pergi tu kami makan hidangan RM1 tuh, teh tarik sama roti canai.. hahaha.. 2 orang makan 2 ringgit, adik nih belanja aku.. kekeke..

Pada sesiapa yang teringin nak try nih alamat dia No. 9, Lorong Medan Tuanku 1, 50300 Kuala Lumpur.



5 comments:

AdanyaKauUntukku said...

dekat2 sini je ana

belah mana ye?

syanasaid said...

roti canai 40sen??
bapak murah..

Pinkjambu said...

iya kak ila, kat belah2 jalan tar sana, nak kabo jalan yg xreti tuh.. kekeke...

syana sunggoh, percayalah.. ekekeke

Faizul said...

mohon nak promote ni kat blog saya

Pinkjambu said...

Kok pejol, sila sila..