Friday, August 19, 2011

Dia Sudah Tiada Part 6

Di suatu masa dahulu dirumah lama *anak buah pon masa ni baru ada 2 orang jah*

Turun tangga dari bilik nampak anak buah sedang bersantai diatas kerusi depan TV lalu maksu dia yakni aku dengan tanpa bersalahnya "eyy bangun, Raja belom mangkat!"

anak buah : "alaaa maksu nih.."

maksu : eh takde takde, bangun!!

Sayup sayup dengor suara mak aku dari dapor..

"Dilaaa, bangun la, mengalah, dia tuh budak kecik"

*dia tu merujuk kepada aku la* Padan muka aku kene selepek.. hahahahah

Kalau arwah abah aku pulak dia akan cakap "adik ni dengan anak buah pon tak buleh nak beralah"

alaaa, aku bukan le kejam, suka menyakat kot, ntah.. hahahaha..

Walaupon Maksu korang nih ditaktor sedikit, tapi korang taukan betapa sayangnya maksu pada korang.. kekekeke



1 comment:

shiemz said...

hahaha.. pangai mcm adik aku... ngan anak buah pun cr pasai.. dier anak bongsu gak..suka nyakat.. hehe