Thursday, August 11, 2011

Saya Sayang Dia


Hari ini genap 5 tahun, saya sayang dia, dia jiwa saya, terima kasih kerana menerima diri ini seadanya..

Dah hampir 5 tahun juga waktu kerja tak berapa menentu, balik pukul 2 3 pagi, hampir subuh pun pernah, tak balik langsung pun pernah, tapi dia tidak pernah mengeluh, hari itu waktu mak sakit, dialah juga yang sanggup hantar, ambil, menunggu dengan sabar.. juga tidak pernah mengeluh..

Terima kasih banyak sajalah ungkapan paling besar, nak kasik "buah apple yang dah digigit" dah ada, hahaha..

*balik nih macam nak racik bunga rampailah, ahhh teringat betul bau bunga rampai waktu nikah dulu.. segar sunggoh*



6 comments:

ChAm@CiDa said...

hari ni aniberseri ko ke, Yang? dah 5 tahun eh.. tahniah semoga kekal selamanya

ZuNas77 said...

Alahai...boleh kena kencing manis baca entry nih..suweet sungguh..hehehe

Happy Anniversary Bulan..semoga di panjangkan jodoh kalian..dan di kurniakan anak2 yg soleh dan solehah..insyaAllah..

p/s. best aper racik bunga rampai. boleh feeling2 pengantin baru....kekekeke

Bulan said...

iye cida, terima kasih byk ye, aku doakan ko sekeluarga jugak...

mulan sayang.. kekekeke.. terima kasih banyak tau, saya doakan awak sekeluarga jugak okeh, selamat semuanya, smooth semuanya, sehat semuanya...

sedap betol bau bunga rampai, saya suka... kekeke

AdanyaKauUntukku said...

saya sayang 'dia' juge..

happy anniversary ana..
moga kekal berpanjangan...sepanjang hayat....aminnnnnnnnn

watyz said...

happy anniversary kak bulan... :)

Bulan said...

ilaaaaaaaaaaa..... terima kasih banyak2 ye.. semoga ila juga kekal bahagia bersama keluarga.. aminn

watyz.. terima kasihhh...