Tuesday, January 29, 2013

Entry Lapuk Perihal Muzik Muzik! Eh Juara Lagu!

Muzik Muzik dulu dulu, suka sangat dekat Azwan Ali. 
Muzik Muzik dulu dulu ramai sangat penyanyi perempuan pakai baju merah cili! 

Juara lagu tahun lepas tema air! Suka! Sejuk! Nyaman! 
Nak nak masa pembukaan Jamal Abdillah dengan lagu Senandung Semalam! 
Ye ye saya minat orang tua, masalah disitu? 
Tanyalah pasal Spice Girls, New Kids On The Block, sapa ke lagi boy band, saya tak tahu pon lagu mereka, malah nama ahli kumpulan mereka pon saya tak tahu! sangat yesterday kan? Hihihi 

Tema tahun ini Ekspresi Seni! 
Saya suka sangat persembahan Aizat, bersahaja, cool dengan mug merahnya! 
Sangat kacak dengan kumis nipisnya! 
Aizat Nampak matang! 
Aizat nampak sangat romantik! 
Teringat masa beliau di AF dengan tagline 'kasi gegar', berbeza sungguh!
Aizat patut menang persembahan terbaik!

Cuma sekarang ni bila dengar berulang kali diradio Lagu Teman Pengganti, saya rasa macam, kenapa lagu ni yang bukan juaranya? 

Saya tak pernah minat lagu rap, inilah satu-satunya lagu yang betul terkesan kat hati saya, melodi indah, lirik bagus, arrangement muzik yang sangat brilliant! *tuh dia mampu kabo pasal arrangement music?* kahkahkah..

Lupakan sebentar tentang Mamat Rapper Janggut (RJ).. ahaks! Kalaulah Malique disitu kan lebih bermakna. 

Tak ada buruk dan cacatnya lagu Yuna, tapi saya rasa macam.. takpelah dah rezeki Yuna..
lupakan juga pasal turban Yuna yang tinggi menggunung itu! Ahaks! 

Overall, pemenang utama malam itu Papa Rock Ramli Sarip! Rowkkk giler!!

  

No comments: