Tuesday, January 29, 2013

Menang Safi Balqis Kliq 2 - Saguhati jah!

Tak pernah umur menang peraduan atau contest! 
Kalau ada pon zaman kerja dulu-dulu dapat lucky draw, dapat VCD Player! 
Tu je le kot sekali. 

Bertuah pulak rasa tiba tiba menang hadiah. Ini semua Nana punya pasal! EH! 
Saya ni dasar pemalas lipas, 
dulu masa Nana kerja kat sini, boleh kata hari-hari gak dia zikir kat telinga saya untuk join contest! 
Ini saje-saje suka try luck!
 





Kelima-lima gambar diatas yang saya submit untuk peraduan Safi Balqis Kliq 2. Akhirnya gambar yang pertama dipilih untuk menang! Saguhati je! Tapi amat bermakna bagi saya yang tak pernah menang hatta pensel kaler Luna sekalipun!

Hadiah saguhati merupakan Camera Intax Fuji dan percutian bersama Shila Amzah dan 5 kumpulan pemenang yang lain di Avillion Port Dickson. Nana & The Gang juga menang lagi, tahun lepas dapat Ipad hadiah utama, tahun ni hadiah saguhati, murah rezeki sungguh!

Masa dapat email dari pihak Safi, tengok tarikh, kecewa dah, saya tarik diri awal-awal, kerana tarikh tersebut adik ipar saya melangsungkan perkahwinan. Kawan saya Sha pon tak dapat turut serta, jadi saya minta supaya Aida membawa kawan-kawan beliau untuk menggantikan tempat kami!

Alhamdulillah mereka suka! Yang penting camera saya mahu! hahaha

Aida menceritakan kepada saya ada salah seorang pihak Safi menanyakan tentang gambar kami, siapa ambil ada lighting tak? ada editing tak? 

Gambar ini haruslah suami yang tolong ambil, 
pakai lighting? iye pakai. 
editing? sikit-sikit setakat gosok tudung Aida yang keromot tuh! hahaha.

Terima kasih kepada Nana kerana ajak akak join contest nih
Terima kasih kepada suami kerana sudi ambil gambar
Terima kasih kepada kawan-kawan Aida yang sudi temankan Aida pergi bercuti!



No comments: