Thursday, January 31, 2013

Promosi Tabita

Saya tahu demam Tabita sekarang sedang berleluasa.
Mahu cuba?

Sekarang tengah promosi RM280.00 untuk regular set.
3 hari sahaja!

Tak perlu ragu-ragu, confirmed original!

Siapa mahu boleh contact saya!


*Astaga buruk betol marketing saya* hahaha

Sebenarnya dah 6 bulan saya cuba produk kecantikan tersebut, iya, kawan-kawan kata saya memang tiada masalah kulit, tiada masalah kulit mungkin sebab saya tak rajin mekap, tetapi muka saya kusam!

Saya memang pemalas! Konon-konon tengok kulit elok tiada jerawat singgah, ok la tu cantik dah, tak yah beriye dah jaga, kau silap besarlah Rohana!

Dari zaman sekolah saya tak pernah pakai segala mak nenek pembersih muka krim bagai nih, arwah mak cukup tak suka! Tapi dah nama pon remaja kan, haroslah perasaan menggedik nak cantik itu tinggi, maka curi-curi lah saya memakai pencuci muka kakak ipar saya. 

Lepas tu kumpul duit sendiri beli barangan Avon pencuci, toner dan pelembab. Masatu tingkatan 4, pertama kali dalam hidup mengamalkan 3 steps. Tapi sorok-sorok dari arwah mak, nanti dia marah! hihihi

Dah habis bendealah tu saya dah tak pakai apa-apa dah. Naik form 5, muka berjerawat teruk gila-gila, malu sangat, sampai kawan mak pernah cakap "eeii macam bulan muka ko nih, berlobang-lobang" down gila okeh! Muka saya macam tuh sampai umur saya 20 an kot, macam-macam produk saya cuba, sampai saya dah giveup gila, langsung saya stop pakai pencuci muka semua, lantak situ muka saya berminyak bagai boleh menggoreng telor dadar! Sambil-sambil tu kat rumah, saya ikut petua mak saya, pakai asam jawa hari-hari, pakai putih telur ayam kampung seminggu 2 kali, saya langsung tak make up, tak pakai apa-apa produk kecantikan! Bior lantak, sampai satu hari kawan tegur muka saya dah takde jerawat lagi!

Saya pon perasan jerawat sangat susah nak timbol, alhamdulillah! Jadi selepas pada tu saya jadi serik, dan tak pernah lagi menggunakan sebarang produk kecantikan. Tapikan saya rasa muka saya tetap berminyak, pori-pori memang nampak dan of course kusam! Saya cuba jenama Johnson & Johnson, lepas pada tu try pulak Safi Balqis Perfect 10, dan sekarang Tabita.

Saya ni memang pemalas, saya guna produk nih pon sekali sekala, tapi masa mula-mula pakai memang tak pernah miss, 2 minggu kan, tu sebab set regular yang saya beli dari dulu sampai sekarang masih ada lagi! hahahaha.. tapi saya sangat berpuas hati dengan resultnya! Ada setengah orang pedih gilerlah, menggelupaslah, alhamdulillah saya tak mengalami pulak situasi macamtu.. 
 
  

Tuh dia muka tak mekap, hahaha.. memang saya tak pernah malu pon, sebab takde masalah jerawat, minyak-minyak tuh semua, hitam ke apa, memang lantok le situ kan, yang penting JERAWATTTTT!!! saya tak mahu dia je!



Ni pulak muka dah mekap, lighting kiri kanan depan belakang, tengok muka? Tetap tak memuaskan, kusam kan?. Bukan le mekap beriye, sebab saya memang tak pandai mekap, cumanya dengan bantuan lighting sepatutnya muka saya cerah sedikit kot.. tetapi tidak..



Hat 2 gambar nih dah pakai Tabita tetapi culas, walaupon culas, tetapi saya tetap berpuas hati tanpa mekap hatta bedak sekalipon! Bedak Baby Johnson saya tuh pon rasanya dah expired!
 

 

No comments: