Thursday, July 21, 2011

Ipoh Part 4

Esoknya pagi-pagi ikot suami ke Stadium Ipoh, Minggu Saham, yang ke berapa ntah 15 kot ek.. tak ingat aku.. Seronok jugak tengok event orang sekali sekala, macam-macam aktiviti, masa hari Ahad aku pergi nih, aktiviti bebudak bersama A.L.O.N.G, ANGAH dan ACHIK, UPIN & IPIN pon ade juga, bebudak sekolah nih masuk pertandingan mewarna, perghhh penoh stadium.. tapi benarnya seronok juga..

Lepas dah jenjalan tuh, masuk kat dalam pulak, aku tak sanggup betoi ler, sunggoh, orang berhimpit-himpit, aku tak dapat tengok apa-apa pon, terlampau ramai sangat-sangat orang.. Dalam dok berhimpit himpitan itu aku terserempak sama Kok Syam dan isteri Kok Shima dan anak bujangnya yang hensem Razin.. hahaha.. tak sangka rezeki aku jumpa Kok Syam jugak-jugak.. borak-borak sekejap terus menghala jalan masing-masing..

Aku lepak sat kat dalam tuh sementara tunggu Cik Lelabah buat kerja, pas pada tuh terus dia hantar aku ke hotel untuk lepak-lepak sat sementara tunggu malam..

Malam dalam pukul 8 lebih macam tuh, Mior pon datang ambil aku kat hotel, terus lah aku balik ke KL dengan menumpang Mior rakan sekerja Cik Lelabah, Cik Lelabah belom balik lagi, masih diIpoh meneruskan kerja..





Terima kasih Mior sudi menompangkan akak balik dan hantar akak sampai ke rumah.. kekeke.. Itu sahaja aktiviti saya di Ipoh tempoh hari, sebenarnya ramai juga terkejot ya lah buleh sampai ke Ipoh sorang-sorang, family sendiri pon terkejot juga.. hahaha.. tak sangka kan.. kadang-kadang kita fikir kita tak buleh buat, tapi buleh je sebenarnya..

Eh aku frust la tak dapat amik gambar sama A.L.O.N.G kucing bijak tuh, takpelah next time, dapat laga pipi sama ACHIK dan ANGAH jah..





2 comments:

Itawinrum Nauza said...

bila doraemon bertemu rakan-rakan karibnya..along achik angah...oke sekian

Pinkjambu said...

kojaqqqqqqqqqqqqqqq punya giant!!!