Tuesday, January 17, 2012

Mengejar Langit di Bagan Lalang

Seminggu selepas g Tanjung Harapan suami ajak pegi Bagan Lalang pulak, hahaha.. semuanya dek cuaca yang sangat-sangat cantik.. Kali ini suami ajak kawan dia sekali, perjalanan ke Bagan Lalang.. mak aihh.. jauh juga, tengok signboard dah 3 kali Bagan Lalangnya, tapi sampainya takde jugak, hahahaha.. letih laki kabo dok mengejar langit, hahaha.. Layankan aje suami aku seminggu dua nih..

Dah siap deme amik gambo, kita g serang seafoodddddddddd.. hahahah.. suami makan le ikan je.. kekeke.. merasa le seketoi dua sotong.. hehehe.. 

Eh.. gambar makanan takde ler, pasal aku lupa nak amik?.. Owh suami memang tak le nak amik gambar-gambar gitu.. hahaha.. biasa aku amik pakai enpon jah..

Makanannya so so sahaja.. tak fresh pon, udang celop tepong jah yang best, dengan orang ramai kemain, dengan tolak-tolak, dengan potong queue, haihh.. kat mana-mana pon mesti ada citer pasal potong queue kan, kesian betol..

Aku tak tau kat mana yang aku dengar orang kata makan seafood kat Bagan Lalang best bangat, kalau ada sesiapa yang tahu silalah share..







No comments: