Thursday, January 10, 2013

Kenapa Langkawi - Part 3

Langkawi hari kedua dipetang hari.

Duduk bersantai di Pantai Chenang. Chenang dahulu bukan Chenang sekarang, dah gaya macam Phuket (macam pernah pergi), kawan-kawan yang kata. 



  



 
 


 


  

 

 
   


Gambar saya semuanya dok pegang handphone, bukanlah sebab suka sangat main handphone ataupun kerana dapat hendphone baru, tapinya dek kerana tuntutan kerja. Haihh...

Rentetan peristiwa handphone hilang haritu, bos bagi handphone baru untuk saya! Terima kasih bos! Dia kata susah saya takde BB, saya pulak macam eh sama je kot. Malah macam relief gila! Tapi dah ada BB ni start pening balik!

Itu pun punyalah berhati-hati keluarkan handphone, maklum saja kita kat laut-laut ni, saya risau juga kot-kot degan kecuaian saya handphone menjunam masuk laut, jam tu memang bos saya mintak izin kat suami untuk ketuk kepala saya! Berapa banyak handphone pon aku nak labor ke ko ye tak?

Malam hari pulak jalan sepanjang deretan kedai di Chenang, nak cari baju untuk naik boat esoknya, bawak baju kemain beriya, tapi tak terfikir pulak nak bawak tracksuit dan t-shirt, barulah padan muka!

 
 
 
   

1 comment:

saya tak tipu!!nina the mummy said...

gambar sunset tu sooooooooo cantik!!!saw u in neena's blog...